SZANOWNI PAŃSTWO
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Radymnie z dniem 26.10.2020 r. wprowadza następujące działania:
- Zawiesza do odwołania przyjmowanie stron w biurze Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej w Radymnie przy ul. Złota Góra 11A oraz w biurze Administracji Spółdzielni na os. Wł. Jagiełły 9U/1.
- Zawiesza do odwołania wizyty pracowników w mieszkaniach i lokalach m.in. w sprawie przeglądów, wymiany wodomierzy, z wyjątkiem przypadków wyższej konieczności.
- W sprawach wysokości opłat za mieszkanie, rozliczenia mediów, ubezpieczenia mieszkań, oświadczeń dot.: opłat za odpady komunalne – proponujemy kontakt telefoniczny –
16 6284860 w. 24 lub e-mail : sm-radymno@sponsor.com.pl. - W sprawach zgłaszania awarii, proponujemy kontakt telefoniczny: 16 6284890 lub e-mail:
sm-radymno@sponsor.com.pl (w godzinach pracy Spółdzielni). Po godzinach 15:00-20:00 telefon 507 038 598. - W innych sprawach, w tym składanie pism, wniosków itp., proponujemy kontakt telefoniczny 16 6284860 w 22 lub przez e-mail : sm-radymno@sponsor.com.pl.
- Wszelkie zaświadczenia będą wydawane w terminie jednego tygodnia od dnia złożenia pisemnego wniosku poprzez e-mail: sm-radymno@sponsor.com.pl. Wystawione zaświadczenie, zwrotnie przesłane zostanie na wskazany we wniosku e-mail.
Podjęte działania mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa lokatorów, pracowników i innych osób, dlatego też liczymy na Państwa wyrozumiałość.